Új büszkeségek, eredmények, elismerések... :)

Az eredmények, büszkeségek... :)

Elismerések...

"Azt, aki egyszer ránk bízta magát, soha nem szabad cserben hagyni. Vele kell menni, akár a pokolba, akár az égbe, a zsenialitásba, az idiótaságba, a depresszióba vagy az eufóriába, kézen fogva, mindig együtt, akárhova tart."

(Popper Péter)

 

Ma - bár apróságnak tűnhet - hatalmas elismerést kaptam. Egy Vendégem, amikor megmutattam a névjegyemet, hogy itt talál a munkáimból ízelítőt (miután már a személyiségem és az első manikűr alapján "kipróbált"), szinte a fejéhez kapott, és úgy kérdezte, hogy "ez a Te weboldalad?", "ezt tényleg Te csináltad??"... egyszerűen mindketten ledöbbentünk, mert ő érezhetően egy szakszerűen összeszedett, de sallangoktól és szakmai frázisoktól mentes bemutatást kapott, én pedig meglepődtem, hogy ezek szerint igenis a weboldalt többen tekintik, és ... nem csak a magam szórakoztatása miatt csinálom. :)

Nagyon hálás vagyok Neki, és minden kedves Vendégemnek, akiktől napról napra több energiát, bíztatást és szeretetet kapok. Tényleg kivételesen szuper Vendégeim, inkább barátaim vannak. :)

Két dologra mindig számíthattok tőlem: a körmösi titoktartásra, és a dinka, de egyenes személyiségemre. :) Ahogy eddig is, ha hibázok, azt elismerem, de még ha nem is az én hibám, tudjátok, hogy úgyis kijavítom... :) :) :)

K ö s z ö n ö m ! :)